Innovatív Tanszék Díjas workshopok
2022. évben Innovatív Tanszék Díjat nyert tanszékek workshopjai
VTK - Területi Vízgazdálkodási Tanszék
- 2023. október 12. „Gyakorlat teszi a mérnököt”
RTK Közbiztonsági Tanszék
- 2023. szeptember 29. Partnerségben a hallgatókkal
ÁNTK Közszervezési és Infotechnológiai Tanszék
- 2023. április 27. Digitális tehetséggondozás
HHK - Hadtörténelmi, Filozófiai és Kultúrtörténeti Tanszék
- 2023. március 21. Hadijátékok alkalmazása a stratégiai gondolkodás fejlesztésére
HHK - Nemzetközi Biztonsági Tanulmányok Tanszék
2022. április 26.
- 9:00 - 9:45: EUSecure Projekt: Az EU biztonsága, rezílienciája és fenntarthatósága interdiszciplináris tréning – szimulációs gyakorlattal kiegészített tömeges, nyílt online kurzus (SimMOOC)
- 9:45 - 10:45: A Kahoot program alkalmazása játékosításra
- 11:00 - 11:45: A gamifikáció alkalmazhatósága a felsőoktatásban
- 11:45 - 12:45: Az alternatív jövőelemzés
- 13:30 - 14:30: Csoportbontások szakmai / játékos feladatokkal
- 14:30 - 15:15: Kollaboratív információgyűjtés és – tanulás I.
- 14:30 - 15:15: Kollaboratív információgyűjtés és – tanulás II.
HHK - Hadtörténelmi, Filozófiai és Kultúrtörténeti Tanszék
2021. évben Innovatív Tanszék Díjat nyert tanszékek workshopjai
RTK - Vám és Pénzügyőri Tanszék (Különdíj)
- 2022. november 21. Virtuális Igazgatóság Projekt, Szakmatörténeti Kalandtúra
ÁNTK - Közszervezési és Infotechnológiai Tanszék (Különdíj)
- 2022. november 2. Cinemedukáció, avagy hogyan növelhető a tudatosság filmek által
RTK - Idegennyelvi és Szaknyelvi Lektorátus
- 2022. szeptember 1. Innovativitás a szaknyelvoktatásban kerekasztal-beszélgetés
VTK - Területi Vízgazdálkodási Tanszék
- 2022. június 14. A Víztudományi Kar Területi Vízgazdálkodási Tanszékének és az ott folyó szakmai oktatásnak a bemutatása
ÁNTK - Emberi Erőforrás Tanszék
- 2022. március 29. Az oktató, mint motivátor - ösztönzési technikák az oktatásban. Figyelemfelkeltés, ráhangolás, az érdeklődés és a figyelem fenntartás.
ÁNTK - Társadalmi Kommunikáció Tanszék
- 2022. március 28. Résztvevő- és folyamatközpontú módszerek az egyetemi oktatásban